tiistai 10. maaliskuuta 2009

Tisdags Tema : Vad är Tisdag för mig ? Tiistain merkitys

Yeppee !!!! DET ÄR TISDAG :) Jag har ledigt efter en l å n g nattstur och i dag ska jag göra vad som jag vill. Jag ska gå ut och ta mera vårbilder och ta en lång promenad i naturen. Sen ska jag städa och laga god mat och lite skåda på TV om jag hittar någon komedi där eller sådant.

JAG ÖNSKAR ÅT ALLA EN RIKTIGT BRA OCH SOLIG TISDAG :)

Mera Tisdags Tema bolder hittar du i http://tisdagstema.se/2009/03/10/tisdag/#comments

JIPPIIIII-IIIIII ! TIISTAI ja vapaapäivä. Olipa raskas yövuoro. Nukuin ku uppotukki ja päätä vähä särkee. Mutta ei hätiä. Lähen ulos lönkyttelemään ja kuvia napsimaan ja sitte laitan hyvää ruokaa päälle. Siivota vissin on pakko vähä yleisen viihtyvyyden takia, mutta sitte rojahan soffalle ja katon TVstä jotain kivaa ja rapsutan kissaa ja vain istun siinä.

HAUSKAA TIISTAITA KAIKILLE TOIVOTTAEN :)

6 kommenttia:

  1. Har du kvar så där mycket snö ? Men den brukar ju smälta bort fort när det väl börjar. Njut av din lediga dag.

    VastaaPoista
  2. Här är det inte bara ett språk som gäller utan 3! Jag tycker det är jobbit nog att bara skriva på svenska...
    Såg dig inne hos Veronica i Fokus så du fick också njuta av hennes härliga frukost- Nu hopas jag att solen fortsätter lysa över dig denna tisdag.
    /MB

    VastaaPoista
  3. Vilken härlig bild!
    Ha en underbar dag...
    Kramen.

    VastaaPoista
  4. Hej!

    Vad skönt med en ledig dag för dej, hoppas du har en skön sådan.

    Oj detta var mycket snö det. Här i Göteborg har vi barmark och snödropparna och vintergäcken lyser så fint i trädgårdarna. Om du går in i min blogg

    http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

    så kan du se hur vi hade det igår.

    Jag har just kommit in från en underbar promenad på nästan 2 timmar med lite sol och lite moln.

    Må gott och ha en fortsatt skön tisdag

    önskar Irene

    VastaaPoista
  5. Låter trevligt, vandra runt i naturen. Men så värst mycket vår är det ju inte på ditt foto i alla fall ;-) Kan vara svårt hitta vårtecken! Men säkert fina vintermotiv för dig att fotografera :-) Ha en skön tisdag! Tack för din kommentar hos mig.

    VastaaPoista
  6. Hoppas din tisdag blev som du planerade, låter härligt. :)

    VastaaPoista