lauantai 19. tammikuuta 2013

Fototriss : Finlands natur ligger mig varmt on hjärtat. The Finnish Nature.


























Jag öppnar dörren och tar en promenad ........      *  Outside my door is nature.

.

























Jag lever mitt i naturen i min lilla by..........        * I have to just walk and feel it around me.

.


























Skog omgring mig. Jag känner mig trygg. Jag är hemma här..................* This is my home.

.
..........mera bilder om temat finns i http://fototriss.blogspot.fi/ ...................

.

.

15 kommenttia:

  1. Hej Nukke!
    Så fina fina bilder från ditt vackra grannland.
    Hoppas att allt är bra hos dig. Ser ut som ni har det kallt med.
    Här har vi nu 16 minus, och det sjunker. Ska bli runt 24 i natt.
    Kram Synnöve.

    VastaaPoista
  2. Så vackert! Vintervitare än så där kan det knappast bli :)

    VastaaPoista
  3. Vackert tema! Har man naturen så nära knuten, vet man att man är hemma. Fina vyer!

    VastaaPoista
  4. Gillar din sista bild , där du lyckats klicka fast dig själv i postlådan....riktigt coolt.

    Tjingelingen från Rantamor.

    VastaaPoista
  5. Å vilka vackra vinterbilder. Det är verkligen tur att vi har våra 4 årstider. Alla har sin charm.

    VastaaPoista
  6. Stämningsfullt och stilla. Väldigt fina bilder.

    VastaaPoista
  7. Vackra vinterbilder, och de ser så finska ut att jag får hemlängtan. Och så härligt att bara kunna gå ut och vara i naturen direkt!

    VastaaPoista
  8. Stämningsmättade vinterbilder, det är lätt att se att du älskar din vackra hembygd :)

    VastaaPoista
  9. Visst är det värmande att känna sig hemma där man bosatt sig. Vintrigt fina trissbilder.

    VastaaPoista
  10. Gillar dina vackra naturbilder.

    VastaaPoista