sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Fototriss : HÄRLIGA HÖST. Karleby !! Kuvia Kokkolan syksystä.


























1. This is my home town.

.

























2.

.

























3.  Karleby, Finland !

.
.................... mera bilder om höst i http://fototriss.blogspot.fi/ .........................

.

























.... Karleby är mycket mera än bara två bilder : det är gammalt och nytt, människor som jag känner, atmosfären, klimaten ...... en del av mitt liv.

.


























.

.


























.
.


























.

.

10 kommenttia:

  1. It is beautiful. Not only the colours of the leaves, but the buildings, too. As always, I am very impressed with your photography!

    VastaaPoista
  2. Hej
    En väldigt fin triss med många fina höstbilder! / Sami

    VastaaPoista
  3. Fina bildet från vårt grannland Finland och staden Kokkola. Just där har jag inte varit men i Vasa desto mer.

    VastaaPoista
  4. Härliga höstbilder. Igår var jag till Kokkola på fiskmarknad, bilder därifrån hittar du i min blogg. :)

    VastaaPoista
  5. Godmorgon.
    Vackra bilder från din stad. Älskar den där blandningen av gamla byggnader och nya byggnader.

    Kram Synnöve.

    VastaaPoista
  6. Snygga höstfärger du visar i din triss. Fina bilder.

    VastaaPoista
  7. Vilken underbar plats att bo på, så vackert! Gillar verkligen din bild med löven på marken, otroligt fint ♥

    VastaaPoista